سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

شمس الدین وهابی ضمن استقبال از حضور هم زمان سید محمد خاتمی ، میر حسین موسوی و مهدی کروبی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گفت : با شور و امیدی که به دلیل اعلام تلویحی حضور آقای خاتمی در انتخابات ، در بین بدنه اجتماعی اصلاح طلبان ایجاد شده و همین طور ظرفیت هایی که به دلیل اعلام آمادگی کروبی و موسوی وجود دارد ، هیچ گونه دغدغه ای برای آینده نداریم .

شمس الدین وهابی تصریح کرد : در حال حاضر سه تریبون پر مخاطب و جدی در فضای انتخابات برای اصلاح طلبان ایجاد شده است . بنابراین می توان از این فضا نهایت استفاده را انجام دهیم . از سوی دیگر می دانیم که این بزرگواران ضمن قبول داشتن همدیگر در هماهنگی کامل با یکدیگر و هرکدام به سهم خود برای تثبیت اهداف گرانمایه اصلاحات تلاش می کنند ، بنابراین بهتر است احزاب ، شخصیت ها و نیروهای هوادار هم به این مسئله توجه داشته باشند و مطمئن باشند که هیچگاه تقابل انتخاباتی بین نیروهای اصیل اصلاح طلب اتفاق نمی افتد.

وی با بیان اینکه خاتمی ، موسوی و کروبی سرمایه های اصلاح طلبی کشور و هر کدام دارای مزیت هایی هستند گفت : اصلاح طلبان یک طیف هستند و هرکدام از احزاب ، گروها و شخصیت های اصلاح طلبان با توجه به تحلیل خود از شرایط کشور ممکن است که نظر متفاوتی در مورد اولویت یکی از این کاندیا ها داشته باشند ، اما این به معنای تقابل نیست . حمایت از یک فرد نه تنها به به منزله نفی افراد دیگر نیست ، بلکه متضمن احترام کامل نسبت به سایر کاندیداها است .

وی افزود: چنان چه فقط یکی از این افراد کاندیدای اصلاح طلبان باشند ، همه از او حمایت خواهند کرد . به دلیل درک برخی تفاوتها ، اکثر اصلاح طلبان به طراحی مکانیزم ائتلاف پرداختند تا بتوانند با یک روش دموکراتیک و قابل قبول به کاندیدای واحدی برسند . این به معنای انتخاب یک گزینه از بین همه گزینه هاست .

وی افزود: اعلام تلویحی آقای خاتمی به مفهموم اعلام آمادگی بود، و به معنی نفی ورود سایر بزرگواران نیست . آقای خاتمی در مدتی طولانی در مقابل فشار اجتماعی زیادی برای حضور در انتخابات قرار داشتند و چنان چه این آمادگی را اعلام نمی کردند، بی اعتنایی به خواست اجتماعی محسوب می شد . اعلام آمادگی آقای خاتمی نشان دهنده توجه ایشان به خواست مردم است



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]