سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

عبدالله ناصری در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار "ایلنا"، در واکنش به دلایل برخی مخالفین کاندیداتوری خاتمی که معتقدند «خاتمی خود اذعان داشته هر 9 روز یک بحران را سپری کرده است و به همین علت نباید وارد عرصه انتخابات شود»، گفت: اگر راهبرد این باشد که برای نجات کشور باید دست به کار شد و به صحنه انتخابات آمد و پیروز این عرصه شد اگر 9 روز به 5 روز یک بحران هم تبدیل شود، اتفاق عجیبی رخ نخواهد داد.
وی افزود: وقتی بحث نجات کشور و نیز اثرگذاری تاریخی بر روند توسعه و تضمین پایداری کشور در آینده در عرصه ملی و بین‌‏المللی مطرح باشد، اصلاح‌‏طلبان حاضرند بحران‌‏های بیشتری را نیز تحمل کنند.
عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تصریح کرد: معتقدم صحنه سیاسی کشور صحنه نبرد دو تفکری است که هر کدام مبانی جدی و عمیقی برای خودشان دارند و جریان اصلاح‌‏طلب به عنوان صاحب اصلی انقلاب و به عنوان جریانی که از درون اندیشه و دامان امام(ره) رشد کرده است حتما با دلسوزی‌‏ای که برای نظام و مردم دارند منطقی است که بیش از این هزینه دهند تا سلامت و پایداری کشور تضمین شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برخی از چهره‌‏های اصلاح‌‏طلب معتقدند نحوه تصمیم‌‏گیری خاتمی برای انتخابات آینده به تحقیر دیگر کاندیداها تبدیل شده است، گفت: این‌‏گونه سخنان به شوخی بیشتر شباهت دارد زیرا خاتمی حدود 4 ماه پیش چندین بار اعلام کرد هر فردی که در جبهه اصلاحات آمادگی دارد، اعلام کاندیداتوری کند و فعال شود هم‌‏چنان که شخص خاتمی مشوق برخی از دوستان در جبهه اصلاحات برای ورود به عرصه انتخابات بوده است.
ناصری خاطرنشان کرد: خاتمی به دلیل این‌‏که هنوز به جمع‌‏بندی نهایی نرسیده، تصمیم خود را اعلام نکرده است زیرا خاتمی در طول تاریخ زندگانی و حیات سیاسی خود با مردم بازی نکرده و عوام‌‏فریبی ننموده است و هر وقت به جمع‌‏بندی روشن برسد حتما موضع خود را اعلام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در صورت عدم حضور خاتمی گزینه‌‏های متعددی در جبهه اصلاحات هستند که می‌‏توانند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: در جبهه اصلاحات به نامزد واحد و رای‌‏آوری که مقبولیت عامه در جامعه داشته باشد، توجه می‌‏شود.
عضو شورای عالی بنیاد باران در پایان تاکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این حق را به خاتمی می‌‏دهد که با آرامش خاطر تصمیم خود را بگیرد و این شورا تصمیم‌‏گیر نهایی در خصوص کاندیدای رسمی جریان اصلاح‌‏طلب است.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]