سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

معاون اول خاتمی در دوران اصلاحات در پاسخ به سوالی در مورد میزان جدی بودن حضور میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت: بنده اطلاعی ندارم اما از حضور ایشان استقبال می‌‏کنیم. میرحسین موسوی از شخصیت‌‏های برجسته انقلاب هستند و هشت سال تجربه موفق در اداره کشور دارند و اگر تصمیم بگیرند که بیایند، بسیار میمون و خوب خواهد بود.

محمدرضا عارف در حاشیه مراسم ترحیم مادر محمدعلی ابطحی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام قطعی عدم حضور خاتمی در عرصه انتخابات دهم ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ تکذیب می‌‏کنم، اصلاً چنین بحثی مطرح نشده است و آقای خاتمی هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده‌‏اند.
وی در پاسخ به سوالی در مورد دغدغه اصلی اصلاح‌‏طلبان برای معرفی کاندیدا در انتخابات آتی گفت: ‌‏مهم‌‏ترین دغدغه اصلاح‌‏طلبان اجماع در انتخابات آتی است که انشاءالله به اجماع خواهیم رسید و کاندیدای مورد توافق را اعلام خواهیم کرد.
رئیس هیات مدیره بنیاد باران دغدغه دیگر اصلاح طلبان را سلامت انتخابات دانست و گفت: بحث سلامت انتخابات موضوعی است که همواره مطرح بوده لذا انتظارمان این است که دست‌‏اندرکاران انتخابات، دقت لازم را در این مورد داشته باشند و به رای و نظر مردم احترام بگذارند و مطمئن باشند که به صلاح مردم است.
عارف در پاسخ به سوال خبرنگار "ایلنا" مبنی بر اخبار منتشر شده که حکایت از تشکیل ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان از سوی بنیاد باران دارد، تصریح کرد:‌ این اخبار را تکذیب می‌‏کنم. بنیاد باران اساساً‌ فعالیت سیاسی ندارد و بارها مطرح کرده‌‏ایم که تنها وظیفه ما، تهیه برنامه راهبردی برای انتخابات است که این کار را انجام داده‌‏ایم و انشاءالله اعلام خواهیم کرد.
وی در این مورد که گفته می‌‏شود اعضای اصلی بنیاد باران در ستادهای انتخاباتی اصلاح‌‏طلبان حضور دارند،گفت: اعضای اصلی این بنیاد عضو احزاب و گروه های سیاسی اصلاح‌‏طلب هستند و در آنجا،منعی برای فعالیت سیاسی وجود ندارد.
عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود بنیاد باران برنامه‌‏های اصلاح‌‏طلبان را تدوین کند، اظهار داشت: بله. همان برنامه راهبردی است که انشاءالله با مشخص شدن کاندیدای ما، در اختیار او قرار خواهد گرفت.
عارف در پاسخ به سوالی در مورد اینکه گفته می‌‏شود حضور خاتمی نقض گردش نخبگان در جبهه اصلاحات است، گفت: خاتمی تجربه زیادی دارد و در داخل و خارج کشور فضای خوبی نسبت به ایشان وجود دارد.خاتمی اگر تصمیم به آمدن بگیرد، قطعاً‌ به نفع نظام است و اگر هم نیاید، قطعاً‌ افراد دیگری هستند که شرایط لازم را دارا می‌‏باشند.
عارف در پایان در پاسخ به سوالی در مورد احتمال رقابت وی با محمد خاتمی در انتخابات دهم ریاست جمهوری تاکید کرد: ‌‏به هیچ عنوان امکان چنین چیزی وجود ندارد.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]