سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

دبیر‌‏کل حزب اراده ملت تصریح کرد: ‌‏تاخیر آقای خاتمی در خصوص اعلام حضور یا عدم حضور در عرصه انتخابات، قدرت برنامه‌‏ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است.

حکیمی‌‏پور با بیان اینکه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جدول زمانبندی برای‌‏تعیین کاندیدای نهائی داشتیم، اظهار داشت: این برنامه با توجه به تاخیر آقای خاتمی مختل شده است و ما به عنوان یکی از گروه‌‏های دعوت کننده از آقای خاتمی معتقدیم این‌‏تاخیر در اعلام موضع ایشان، قدرت برنامه ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه خاتمی باید هرچه سریع‌‏تر موضع خود را مشخص‌‏کند تا بتوان بر اساس آن برنامه‌‏ریزی‌‏کرد،گفت: بیش از این تاخیر در اعلام نظر خاتمی به صلاح نیست و مشکل ایجاد می‌‏کند، هرچند بحث‌‏هائی مطرح است که آقای خاتمی می‌‏خواهند در دهه فجر نظر خود را اعلام کنند ولی معتقدم ایشان باید هرچه زودتر اعلام موضع کنند.

دبیر‌‏کل حزب اراده ملت با اشاره به اینکه معتقدیم ‌‏جبهه اصلاحات‌‏ با یک کاندیدا در صحنه خواهد ماند، خاطر نشان کرد: با وجود کاندیدای بالفعل‌‏جبهه اصلاحات ، ولی بازهم معتقدیم که خروجی جبهه اصلاحات بیش از یک کاندیدا نخواهد بود.

حکیمی‌‏پور با تاکید بر اینکه تاخیر در اعلام کاندیدای نهائی جبهه اصلاحات غیر‌‏عادی است و ایجاد تردید می‌‏کند، در مورد وضعیت اردوگاه اصولگرایان خاطر‌‏نشان‌‏کرد: آنچه که مسلم است اصولگرایان دچار انشقاق و اختلاف هستند و آن انسجامی که در گذشته داشتند را امروز از دست داده‌‏اند و برای انتخابات حداقل دو - سه کاندیدا خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان سنتی نقد جدی نسبت به عملکرد دولت دارند، گفت: به نظر نمی‌‏رسد که تعدد کاندیدای اصولگرایان در انتخابات آتی ارتباطی با وضعیت اصلاح طلبان داشته باشد و معتقدم نقدها در جبهه اصولگرا به عملکرد دولت آنقدر جدی است که هر اتفاقی در جبهه اصلاحات بیفتد ،اصولگرایان حداقل با دو کاندیدا وارد عرصه می‌‏شوند.

دبیر‌‏کل حزب اراده ملت در مورد مجوز روزنامه تشکل متبوعش نیز گفت: مجوز روزنامه اصلاحات را در سال 80 اخذ کردیم ولی به علت مسائلی که پیش آمد نتوانستیم آن را منتشر کنیم و در حال حاضر در تلاش برای احیای این مجوز هستیم.

حکیمی‌‏پور در‌‏مورد زمان انتشار مجدد روزنامه "اصلاحات" گفت: زمان انتشار بستگی‌‏ به نظر هیات نظارت دارد، ولی فعالیت‌‏های ما برای احیای مجوز شروع شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]