سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

قائم‌‏ مقام مدیر‌‏عامل بنیاد باران ضمن تکذیب تشکیل ستاد های انتخاباتی خاتمی از سوی بنیاد باران،تصریح کرد: احتمال آمدن خاتمی در این هفته نسبت به هفته گذشته نه تنها کمتر نشده است، بلکه بیشتر هم شده است.
حسن رسولی، در مورد اخبار منتشر‌‏شده مبنی بر‌‏تشکیل ستاد‌‏های انتخاباتی خاتمی از سوی بنیاد باران با تکذیب این اخبار، اظهار‌‏داشت: اخبار منتشر‌‏شده شیطنت روزنامه کیهان‌‏بود . هیچ‌‏گونه ستاد رسمی برای آقای‌‏خاتمی تشکیل نشده ‌‏و در واقع این مطالب خبر‌‏سازی و سیاه نمائی برخی رسانه ها بوده است.
وی ادامه داد : همانطور که بارها اعلام شده است ما در بنیاد باران برنامه‌‏ای برای دولت دهم تدوین‌‏کردیم، شبیه‌‏کاری‌‏که برای مجلس هشتم و شورای‌‏های سوم شهر -روستا ، در‌‏قالب اساسنامه و مرامنامه بنیاد باران تهیه‌‏کرده بودیم .
عضو ارشد بنیاد‌‏ باران در مورد اخبار منتشر شده مبنی براعلام قطعی عدم حضور خاتمی در انتخابات آتی ،اینگونه اخبار را فضا سازی رسانه‌‏ای ارزیابی کرد و گفت: احتمال آمدن خاتمی در این هفته نسبت به هفته گذشته نه تنها کمتر نشده است، بلکه بیشتر هم شده است و متاسفانه مطالب منتشر‌‏شده، قسمت گزینش شده‌‏ای از صحبت‌‏های آقای خاتمی در جمع مردم گیلان بوده است و همانطور که در اخبار هم آمده‌‏ بود، آقای خاتمی دیروز با میرحسین موسوی هم دیدار داشته است و امروز هم با منتخبین استان ایلام دیدار دارند و اگر تصمیم گرفته بودند که قطعا حضور پیدا نکنند ، دیگر این دیدار‌‏ها معنا نداشت.
رسولی با تاکید بر اینکه فضا سازی‌‏های رسانه‌‏ای با هدف بازداشتن خاتمی از حضور در عرصه انتخابات صورت می‌‏گیرد، گفت: امروز حضور خاتمی برای گروهی حرمت شرعی پیدا کرده است، بنابراین تلاش می‌‏کنند با هر وسیله ای از حضور وی جلوگیری کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]