سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اگر آقای خاتمی در انتخابات کاندیدا نشوند قطعا از آقای مهندس موسوی حمایت خواهیم کرد و به نظر من کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات باید تا دهه‌ فجر مشخص شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالواحد موسوی‌لاری افزود: چه کاندیدای ما آقای خاتمی باشد و چه میرحسین‌موسوی دو ستاد انتخاباتی وجود خواهد داشت؛ یکی از آن‌ها تشکل‌های سیاسی اصلا‌ح‌طلب یعنی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دیگری ستاد شخصی ایشان خواهد بود.

وی اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم همچنان از نظر جریان اصلاحات آقای خاتمی کاندیدای اول این مجموعه تلقی می‌شوند و اکثریت قریب به اتفاق احزاب و تشکل‌های منتسب به جبهه اصلاحات بر حضور ایشان تاکید دارند و معتقدند که ایشان در مقطع فعلی تنها کسی است که می‌تواند بیشترین گرایش عمومی را به سمت خود جلب کند.

وی افزود: ‌اگر به هر دلیلی آقای خاتمی در صحنه حضور پیدا نکنند و یا با مانعی مواجه شوند، آقای مهندس موسوی کاندیدایی است که شرایط مورد نظر جبهه‌ اصلاحات و نیز پایگاه مردمی و پیشینه مدیریتی بسیار خوب و قابل ارائه‌ای دارد و نیز ظرفیت‌هایی که یک کاندیدا برای کسب آرای مردم باید برخوردار باشد را داراست.

این عضو مجمع روحانیون مبارز درباره‌ شکل‌گیری ستادهای اجرایی اصلاح‌طلبان به پشتیبانی از میرحسین‌موسوی در صورت عدم حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات گفت: تلقی من این است که جریان اصلاحات بین آقای خاتمی و میرحسین موسوی یکی را انتخاب کرده و می‌کنند و اولویت با آقای خاتمی است اما همان مجموعه‌هایی که مدافع حضور آقای خاتمی هستند در صورت عدم حضور ایشان از میرحسین موسوی دفاع خواهند کرد. برای جریان اصلاحات در مجموع حمایت از یکی از این دو بزرگوار بهترین راهی است که می‌توانند طی کنند که البته اگر آقای خاتمی باشد این راه تا حدی هموار است و اگر مهندس موسوی باشند به دلیل این‌که مدت‌ها در صحنه‌ فعالیت‌های اجرایی حضور نداشتند و بسیاری از نیروهای جوان و نوجوان ما با افکار ایشان ممکن است آشنایی نداشته باشند، به کار و تلاش بیشتری نیاز دارد.

وی همچنین درباره زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات گفت: برداشت شخصی من این است که تا دهه‌ فجر باید تکلیف نهایی کاندیدا مشخص شود، البته این نظر شخصی و با توجه به تجربه‌ گذشته من است. یعنی تا هفته آینده باید این مساله به نتیجه برسد؛ چرا که زمان زیادی نداریم.

موسوی‌لاری درباره خبرهایی مبنی بر راه‌اندازی ستادهای اصلاح‌طلبان با مسوولیت وی در کمیته سیاست‌گذاری آن نیز گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد. ما با دوستان‌مان همیشه نشست‌هایی در قالب‌های مختلف داریم؛ مثلا من با همکاران وزارت کشور استانداران و مدیران بعد از دوره‌ وزارت تاکنون ماهی یک بار نشست و تبادل‌نظرهایی داریم و در مجمع‌هایی که با آقای خاتمی همکاری داشته‌اند از مدیران و وزیران دولت‌ سابق گروه‌هایی حضور دارند، اما چیزی به نام ستاد تا این لحظه تشکیل نشده است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که " برداشت من این است که اگر آقای خاتمی نیایند، قطعا از آقای مهندس موسوی حمایت خواهند کرد" ابراز عقیده کرد: در عین حال طیفی از جریان سنتی و معتدل اصولگرا نیز که نمی‌توانند همه سرمایه‌های خود را در خدمت این دولت قرار دهند، با آمدن آقای مهندس موسوی فرصتی فراهم می‌شود که به نحوی بیایند و اعلام همکاری کنند. البته نمی‌دانم تا چه حد فضا به سمتی هدایت شود که این بخش بتوانند به سمت آقای مهندس موسوی بیایند اما به هر حال این موضوع منتفی نیست.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]