سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

وزیر کشور گفت: این اطمینان خاطر را به همه مردم می‌‏دهیم که آرای آنها امانتی در دست مسوولین است و از آرای آنها صیانت خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار"ایلنا"، صادق محصولی درحاشیه گردهمایی معاونین برنامه‌‏ریزی استانداری‌‏های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد تشکیل ستاد صیانت از آراء که از سوی برخی احزاب مطرح شده است، اظهار داشت: خوشبختانه براساس قانون اساسی و قوانین مربوط به انتخابات راهکارهای لازم برای نظارت پیش بینی شده است و هیچ منعی از این جهت نداریم.
وی با بیان اینکه طرح این مسائل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: حتی برخی دوستان هم عقیده با طراحان این طرح‌‏ها، آن را غیر قانونی می‌‏دانند و اگر قوانین موجود درمورد نظارت کامل هستند و یا نواقصی دارند، باید تحت عنوان قانون انتخابات رفع شود.
وی با تاکید بر وجود راهکارهای قانونی در رابطه با صیانت از آرا ،تصریح کرد: این اطمینان خاطر را به همه مردم می‌‏دهیم که آرای آنها امانتی در دست مسوولین است و از آرای آنها صیانت خواهیم کرد، بر اساس قانون، شورای نگهبان بر امر انتخابات نظارت می‌‏کند و حتی نماینده کاندیداها نیز طبق روال قانونی می‌‏توانند نماینده در سر صندوق‌‏ها داشته باشند و بنای ما این است که از ظرفیت احزاب نیز در چارچوب قانون استفاده کنیم تا انشاء الله انتخاباتی با شکوه با مشارکت حداکثری مردم و قانونمند داشته باشیم.
محصولی در پاسخ به سوال دیگری در مورد برگزاری انتخابات رایانه‌‏ای نیز گفت: ما آمادگی برگزاری انتخابات رایانه‌‏ای را داریم، در صورتی که شورای نگهبان این نوع انتخابات را تائیدکند این امکان در وزارت کشور هست که با برگزاری رایانه‌‏ای انتخابات، هم سرعت را بالا ببریم و هم به افزایش دقت کمک کنیم ومقدمات لازم هم فراهم است.
وی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان برگزاری انتخابات رایانه‌‏ای را تصویب کند مقدمات دیگری هم لازم است، خاطرنشان کرد: امکانات سخت افزاری در وزارت کشور داریم و فقط تایید امکانات نرم افزاری است که باید از سوی شورای نگهبان صورت گیرد و انشاءالله مشکلی با این مورد هم نخواهیم داشت.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]