سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

نماینده مجلس ششم گفت: من در کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری جدی هستم و بر آن تاکید دارم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم شعله سعدی در سی و سومین مجمع عمومی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، اظهار داشت:‌‏ اصلاح‌‏طلبان تاکنون با هر شرایطی وارد انتخابات شده‌‏اند و تنور انتخابات را داغ کرده‌‏اند و در یک اقدام ناعادلانه، هزینه و تقصیرها را بر گردن ارگان‌‏های دیگر انداختند.
وی با بیان اینکه برای کاندیداتوری جدی است، تاکید کرد: چه اصراری است که کسی که امتحان خود را پس داده دوباره بیاید، اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است، نتیجه عملکرد هشت سال پیش است، چرا مردم باید محکوم به این باشند که یا خاتمی را با فرصت‌‏سوزی هایش قبول کنند یا احمدی نژاد را، آیا طرح سومی وجود ندارد؟
شعله سعدی با تاکید بر اینکه دموکراسی و آزادی را رایگان نمی‌‏دهند، اضافه کرد: چه هزینه‌‏ای برای رسیدن به وضع مطلوب خواهید کرد، لااقل خودتان را باور داشته باشید.
وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر احتمال کاندیداتوری میرحسین موسوی، تصریح کرد:‌‏میرحسین موسوی در 20 سال گذشته، غیر از این که گفت توقیف مطبوعات، تعطیلی فله‌‏ای بود، چه اقدام دیگری انجام داد؟
وی افزود:‌ این بار حضور اصلاح‌‏طلبان در انتخابات باید مشروط باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در سی و سومین مجمع عمومی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، اظهار داشت: خوشبختانه اجماع بر این است که اصلاح‌‏طلبان با تمام فراز و فرودها و با تمام توانی که دارند، شرایط فعلی را تغییر دهند و کشور را از وضعیت فعلی عبور دهند.
وی با انتقاد شدید از عملکرد فراکسیون اقلیت مجلس هشتم یادآور شد: نمایندگان مجلس ششم از حق مردم دفاع کردند و بر این اعتقاد بودند که اگر ردصلاحیت هم شوند، اشکالی ندارد. ما انتظار نداریم اقلیت مجلس در سال اول اوضاع را متحول کند اما هنگامی که حق مردم را در آیین‌‏نامه سلب می‌‏کنند حداقل می‌‏توانستند آبستراکسیون کنند تا مجلس از حد نصاب بیفتد.
نماینده مجلس ششم ادامه داد: اولین مصوبه مجلس هفتم ازدواج آسان جوانان بود اما در عوض دولت به اسم لایحه تحکیم خانواده، لایحه تزلزل خانواده را ارائه کرد تا ازدواج نسل اول و دوم مردان آسان شود و متاسفانه زنان نماینده هم از آن دفاع کردند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]