سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

یک عضو شورای عالی بنیاد باران گفت: طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور می‌تواند خلاهای رسانه‌ای جبهه اصلاحات را پر کند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور، به ابتکار آقای الویری و دوستان در مجمع نمایندگان ادوار مجلس که از احزاب و گروه‌های مختلف جبهه اصلاحات شکل گرفته با هدف ساماندهی هواداران جبهه اصلاحات در شهرهای سراسر کشور مطرح شد و حرکت خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های رسانه‌ای که با آن مواجه هستیم، چنین ابتکاری می‌تواند برای تقویت ارتباط میان اصلاح‌طلبان در سراسر کشور مفید باشد.

وی با بیان این‌که " طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور ارتباطی با این‌که کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان چه شخصی باشد، ندارد" اظهار کرد: امیدواریم آقای خاتمی هر چه زودتر برای حضور در انتخابات نظر مثبت بدهند؛ چراکه این اشتیاق ها و تقاضاهای همکاری و فعالیت در جبهه اصلاحات با توجه به احتمال حضور ایشان صورت می‌گیرد، در عین حال طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب جهت ساماندهی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت‌های اعضای جبهه اصلاحات در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

یک عضو شورای عالی بنیاد باران درباره انتشار اخباری مبنی بر اعلام کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در نهم دی ماه گفت: در خبرها مطرح شده است که آقای خاتمی در دیدار با دوستان هفته‌نامه چلچراغ، بحثی از ده ، دوازده روز آینده مطرح کرده‌اند، با توجه به این‌که این دیدار در عید غدیر صورت گرفته از این خبر استنباط می‌شود ایشان اول محرم تصمیم خود را اعلام می‌کنند، البته من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما چیزی را که یقین دارم این است که آقای خاتمی زمانی تصمیم نهایی را اعلام می‌کند که ابهامات خود را برطرف و پاسخ خود را دریافت کرده باشند.

وی در عین حال پیرامون فعالیت جبهه اصلاحات در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات گفت: جبهه اصلاحات به دلیل آن‌که بنا دارد به عنوان یک تشکل فراگیر و پیرو خط امام با نامزد واحد در عرصه انتخابات حضور پیدا کند، فعالیت خود را آغاز کرده و حتی با برخی احزاب مانند مجمع روحانیون مبارز به همکاری تشکیلاتی پرداخته است و همه در انتظار تعیین نامزد واحد اصلاح‌طلبان هستیم.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]


    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]