سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از حمایت تشکل متبوع‌‏اش از کاندیداتوری محمد خاتمی خبر داد و گفت: در صورت عدم حضور خاتمی و کاندیداتوری میر حسین موسوی احتمال حمایت از وی از سوی مجمع محققین و مدرسین وجود دارد.
سید حسین موسوی تبریزی، در واکنش به برخی تحلیل‌‏ها مبنی بر اینکه آیا حضور محمد خاتمی در انتخابات موجب وحدت اصولگرایان می‌‏شود؟ گفت: چنین تحلیل‌‏هایی مبنای درستی ندارد زیرا اگر واقعاً فردی خود را اصولگرا بداند و اصولی بیاندیشد به جای سیاسی کاری به کارنامه افراد توجه می‌‏کند.
وی با بیان اینکه باید در اصولگرایی برخی افراد شک کرد،اظهار داشت:یک اصولگرای واقعی باید دقت کند شرایط ریاست جمهوری در کدام‌‏یک از گزینه‌‏های مطرح بیشتر وجود دارد و اگر در خاتمی این شرایط را دیدند و صداقت داشته باشند باید از او حمایت کنند.
دبیرمجمع محققین و مدرسین همچنین در خصوص موضع تشکل متبوع‌‏اش در خصوص انتخابات نیز گفت: گزینه اول ما حمایت از خاتمی است.
ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    صدای گام های پرشتاب انتخابات ریاست جمهوری دهم در شرایطی لحظه به لحظه نزدیک تر و «بلندتر» می شود که هنوز آرایش سیاسی افراد، احزاب و نیروهای فعال در این عرصه سرشار از «ابهام» است. به باور ناظران سیاسی وضعیت اصولگرایان تا حدود زیادی روشن است هر چند نمی توان اختلافات «بنیادین» میان طیف های مختلف این جناح و گسترده شدن روزانه انتقادات از عملکرد رئیس دولت نهم را از نظر دور داشت. در میان اصلاح طلبان اما «همه چیز» به «تصمیم» قطعی سیدمحمد خاتمی در خصوص کاندیداتوری منوط شده اما صرف نظر از اعلام حضور مهدی کروبی، این روزها برخی فعالان سیاسی از جدی تر شدن نامزدی مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر دوران جنگ خبر می دهند هر چند مرد «ساکت» عرصه سیاسی هنوز درباره این اخبار موضع روشنی اتخاذ نکرده است. دکتر غلامرضا ظریفیان از جمله فعالان سیاسی - دانشگاهی نزدیک به سیدمحمد خاتمی و مهندس موسوی به شمار می رود. معاون وزیر علوم دولت اصلاحات این روزها در کسوت «استاد» در گروه تاریخ دانشگاه تهران به فعالیت علمی مشغول است و همزمان در دفتر سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب و شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسان دانشگاه به علاقه دیگر خود یعنی «کار سیاسی» می پردازد. این مدیر اصلاح طلب در عین حال عضو شورای مرکزی انجمن «توحید و تعاون» نیز هست که نزدیک ترین حلقه به مهندس میرحسین موسوی را تشکیل می دهند. او در گفت وگوی خود با «اعتماد» تاکید کرد نخست وزیر سال های سخت جنگ، این دغدغه را دارد که بحث حضور وی «خدشه یی هر چند کوچک» به تصمیم رئیس جمهور اصلاح طلب پیشین ایران وارد نسازد و در عین حال «میرحسین» را آماده خدمت به کشور - در صورت لزوم - دانست. پاسخ های ظریفیان به پرسش های «اعتماد» پیش روی مخاطبان است. ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    عضو شورای‌‏مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه حساسیت اصولگرایان بر روی میرحسین موسوی کمتر از خاتمی است، تصریح کرد: اعلام موضع اخیر‌‏ آقای خاتمی به این معنا است که ایشان و آقای میرحسین موسوی باهم به توافق رسیده‌‏اند.ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    رئیس کمیته سیاسی فراکسیون خط امام (ره)گفت: خاتمی فضای انتخابات را از بلاتکلیفی خارج کرد؛چرا که تقریبا گروه‌‏هایی که به دنبال درخواست از خاتمی بودند با اعلام این سخنان موضع‌‏شان در انتخابات روشن شد.ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    رییس جمهور سابق کشورمان گفت: من به همه اصلاح طلبان و نیز کسانی که ممکن است جزء اصلاح طلبان نیز نباشند ولی دلشان می خواهد در وضع کنونی تحولی ایجاد شود، ضمن احترام به همه کسانی که کاندیداتوری خود را اعلام کردند یا اعلام خواهند کرد، می گویم به یاری خداوند یک نفر از میان من و آقای مهندس موسوی نامزد خواهد شد. ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    دبیر‌‏کل حزب اراده ملت تصریح کرد: ‌‏تاخیر آقای خاتمی در خصوص اعلام حضور یا عدم حضور در عرصه انتخابات، قدرت برنامه‌‏ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است.

    حکیمی‌‏پور با بیان اینکه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جدول زمانبندی برای‌‏تعیین کاندیدای نهائی داشتیم، اظهار داشت: این برنامه با توجه به تاخیر آقای خاتمی مختل شده است و ما به عنوان یکی از گروه‌‏های دعوت کننده از آقای خاتمی معتقدیم این‌‏تاخیر در اعلام موضع ایشان، قدرت برنامه ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است.

    وی با تاکید بر اینکه خاتمی باید هرچه سریع‌‏تر موضع خود را مشخص‌‏کند تا بتوان بر اساس آن برنامه‌‏ریزی‌‏کرد،گفت: بیش از این تاخیر در اعلام نظر خاتمی به صلاح نیست و مشکل ایجاد می‌‏کند، هرچند بحث‌‏هائی مطرح است که آقای خاتمی می‌‏خواهند در دهه فجر نظر خود را اعلام کنند ولی معتقدم ایشان باید هرچه زودتر اعلام موضع کنند.

    دبیر‌‏کل حزب اراده ملت با اشاره به اینکه معتقدیم ‌‏جبهه اصلاحات‌‏ با یک کاندیدا در صحنه خواهد ماند، خاطر نشان کرد: با وجود کاندیدای بالفعل‌‏جبهه اصلاحات ، ولی بازهم معتقدیم که خروجی جبهه اصلاحات بیش از یک کاندیدا نخواهد بود.

    حکیمی‌‏پور با تاکید بر اینکه تاخیر در اعلام کاندیدای نهائی جبهه اصلاحات غیر‌‏عادی است و ایجاد تردید می‌‏کند، در مورد وضعیت اردوگاه اصولگرایان خاطر‌‏نشان‌‏کرد: آنچه که مسلم است اصولگرایان دچار انشقاق و اختلاف هستند و آن انسجامی که در گذشته داشتند را امروز از دست داده‌‏اند و برای انتخابات حداقل دو - سه کاندیدا خواهند داشت.

    وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان سنتی نقد جدی نسبت به عملکرد دولت دارند، گفت: به نظر نمی‌‏رسد که تعدد کاندیدای اصولگرایان در انتخابات آتی ارتباطی با وضعیت اصلاح طلبان داشته باشد و معتقدم نقدها در جبهه اصولگرا به عملکرد دولت آنقدر جدی است که هر اتفاقی در جبهه اصلاحات بیفتد ،اصولگرایان حداقل با دو کاندیدا وارد عرصه می‌‏شوند.

    دبیر‌‏کل حزب اراده ملت در مورد مجوز روزنامه تشکل متبوعش نیز گفت: مجوز روزنامه اصلاحات را در سال 80 اخذ کردیم ولی به علت مسائلی که پیش آمد نتوانستیم آن را منتشر کنیم و در حال حاضر در تلاش برای احیای این مجوز هستیم.

    حکیمی‌‏پور در‌‏مورد زمان انتشار مجدد روزنامه "اصلاحات" گفت: زمان انتشار بستگی‌‏ به نظر هیات نظارت دارد، ولی فعالیت‌‏های ما برای احیای مجوز شروع شده است.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    نوه حضرت امام در گفتگو با سایت یاری اظهار داشت:«مقام معظم رهبری در دیدارها و اظهارنظرات متعدد تاکید کرده‌اند که درباره انتخابات بی‌طرف هستند و موضعی له یا علیه هیچ‌کدام از کاندیداها نخواهند گرفت.» اشراقی با تاکید بر اینکه «از رهبر بزرگوار انقلاب جز این هم انتظاری نیست» گفت:«روش و منش آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های گذشته نیز مؤید همین نکته بوده است.»
    نوه حضرت امام (ره) خاطر نشان کرد:«آزادی مدنظر امام خمینی و انقلاب اسلامی آزاد گذاردن مردم در انتخاب افراد است و از این منظر مقام معظم رهبری نیز هرگز شخصی را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات امر یا نهی نمی‌کنند.»



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    رییس جمهور سابق کشورمان گفت: این به نفع ما نیست لحظه به لحظه از تعداد کسانی که دلبسته به نظام و انقلاب و رهبری هستند کم و دایره را محدود کنیم؛ بلکه همه ملت با هر گرایشی در این کشور صاحب حقوقی هستند و باید با رغبت در عرصه باشند.
    سید محمد خاتمی در دیدار با اقشار مختلف مردم استان گیلان گفت: «نسبتی که جبال شامل همه شمال ایران از جمله گیلان سر افرازبا اهل بیت آن هم وجه عدالت خواهی و آزادی خواهی آنان دارد نسبت بسیار روشن و مهمی است و پناهگاههای حاملان رسالتی است که اهل بیت بیانگر آن بودند وبر دو عامل عقل و عدل استواراست.»
    وی افزود:« در دورانی که حاملان این پیام به شدت تحت تعقیب و فشار بودند پناهگاه مهمشان سرزمین شما بود و این افتخار برای شما در تاریخ امری پرافتخار و جاودان است.»
    رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد:«امروزنیز، شمالی ها خواستار حق،آزادی،عدالت بوده و هستند؛در طول تاریخ معاصر از مشروطیت تا انقلاب اسلامی نقش آن منطقه در جهت آزادی،رهایی و پیشرفت ممتاز بوده است.»
    رئیس بنیاد باران در ادامه با اشاره به انتقاداتی که به دو دولت گذشته و نیز به جریان اصلاحات وارد کرده و می کنند، گفت:«یکی از انتقادات به دولت اصلاحات این بوده است که دغدغه این جریان و دولت، بیشتر سیاسی بوده است تا اقتصادی ؛ چه برسد به اینکه به مسائل روزمره مردم برسد!»
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    برخی گزارش‌ها از آغاز رایزنی‌های علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل مقام رهبری و وزیر اسبق امور خارجه با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دهم خبر می‌دهند. سایت فردا که این خبر را منتشر کرده، افزوده که ولایتی اخیرا بحث نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی را مورد مشورت نزدیکان و معتمدین خود قرار داده است. بنابراین گزارش، وی برخی از روسای ستادهای انتخاباتی اش در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (سال 84) را برای رایزنی و مشورت فراخوانده است.
    ولایتی در سال 84 هم در اعتراض به طولانی شدن روند بررسی صلاحیت نامزدهای اصولگرا در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی، قصد شرکت مستقل در انتخابات را داشت اما پس از اعلام نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی، به نفع او از رقابت کناره گیری کرد. برخی احزاب و تشکل‌های مهم جناح راست مانند جامعه اسلامی مهندسین پیش از این ولایتی را از جمله نامزدهای بالقوه اصولگرایان در انتخابات دهم معرفی کرده بودند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    ستاد انتخاباتی وزیر کار و امور اجتماعی راه اندازی شد. محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی دولت نهم اخیراً همزمان با راه اندازی غیر رسمی ستاد انتخاباتی اش، سایت ستاد مردمی حمایت از حضور سیدمحمد جهرمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را راه اندازی کرده است.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    <      1   2   3   4   5      >

    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]