سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حزب اراده ملت ایران (حاما)

دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت: درخواست اصلاح‌‏طلبان از میرحسین موسوی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شرایط کشور و رفع دغدغه‌‏های ملی است نه دغدغه‌‏های جناحی.
احمد حکیمی‌‏پور در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"،گفت: حضور میرحسین موسوی می‌‏تواند آرایش سیاسی نیروهای سیاسی در دو جناح اصلاح‌‏طلب و اصولگرا را تغییر داده و به حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌‏های رای،پرشورتر شدن انتخابات و به تبع آن سلامت انتخابات کمک کند.
وی تصریح کرد: در صورت حضور میرحسین موسوی در عرصه انتخابات بخشی از بدنه جناح راست و اصولگرایان منتقد از وی حمایت خواهند کرد.
حکیمی‌‏پور با بیان اینکه در همه انتخابات میرحسین موسوی گزینه اول جریان خط امام(ره) بوده است،اظهار داشت:نیروهای خط امام (ره) حتی در سال 76قبل از آنکه به سراغ دعوت از خاتمی بروند از میرحسین موسوی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌‏اندکه وی همواره به دلایلی از این حضور خودداری کرده ‌‏است.
دبیر کل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: به اعتقاد من آنچه که باعث می‌‏شود میرحسین موسوی بیش از گذشته به حضور در عرصه انتخابات بیاندیشد شرایط حاد کشور و صیانت از منافع ملی است.
وی با بیان اینکه هنوز حزب وارد بررسی مصادیق انتخاباتی نشده است،گفت:کاندیدای حزبی خود را به شورای هماهنگی معرفی می‌‏کنیم ولی در نهایت هماهنگ با سایر احزاب اصلاح‌‏طلب از کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات حمایت خواهیم کرد.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    دبیر کل مجمع نمایندگان ادوار مجلس‌‏ تصریح ‌‏کرد: قبل از طرح هر مکانیزمی در مورد سلامت انتخابات، باید به رسمیت شناختن حق مردم، ملکه ذهن مسوولین شود.
    یدالله اسلامی در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه نظارت بر انتخابات باید در همه بخش‌‏ها اعم از مطبوعات، رسانه‌‏ها و نهادها باشد، اظهار داشت: قبل از اینکه به دنبال ارائه طرحی برای صیانت از آرا باشیم باید ببینیم آیا حاکمیت و دست‌‏اندرکاران برگزاری انتخابات به انتخاباتی سالم و قانونمند باور دارند یا خیر.
    وی با بیان این اعتقاد که ساختار قدرت در کشور به گونه‌‏ای است که رقیب را بر‌‏نمی‌‏تابد، خاطر‌‏نشان‌‏کرد: باید به جای اینکه به دنبال طرح‌‏های گوناگون باشیم، به دنبال نهادینه‌‏کردن ضرورت صیانت از آرا باشیم وگرنه با دادن طرح های گوناگون این مساله حل نخواهد شد.
    دبیر کل مجمع نمایندگان‌‏ادوار مجلس تصریح‌‏کرد: باید قبل از هرچیز به این باور برسیم، که راهی‌‏جز برگزاری انتخابات آزاد و به رسمیت شناختن حق مردم نداریم و در واقع این‌‏ مساله ملکه‌‏ ذهن افراد شود و معتقدم باید راهی پیدا کنیم که در راس همه این مساله در باور مسوولین باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس پیشنهاد داد، برای حفظ و صیانت از آرای مردم علمای کشور بر بحث حقوق مردم و لزوم صیانت از آرای مردم تاکید کنند.
    شهربانو امانی درگفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار "ایلنا"، در مورد طرح تشکیل کمیته‌‏ای برای صیانت از آرا از سوی اصلاح طلبان با بیان اینکه آنهائی که قائل به مشارکت مردم هستند،دغدغه صیانت از آرا را دارند، اظهار داشت: به هر حال یک طیف سیاسی اعتقاد زیادی به رای مردم ندارند و خود را مخیر می‌‏داند که بدون توجه به آرای مردم بر کرسی‌‏های قدرت تکیه زند.
    وی با بیان اینکه در چند سال اخیر هیات‌‏های اجرائی و نظارت که کار صیانت از آرا را بر عهده دارند از یک طیف سیاسی هستند و این مساله سبب دغدغه مردم شده است ،تصریح کرد: باید هیات‌‏های اجرائی و نظارت در حفظ و صیانت از آرای مردم به نظر امام(ره) در این ارتباط که فرموده‌‏اند، "میزان رای ملت است" مراجعه کنند و در این صورت وجدان آنها اجازه نخواهد داد که در رای مردم که امانتی در دست آنهاست، خیانت شود و از آرای مردم صیانت خواهد شد.
    نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس ادامه داد: معتقدم در ایران باید علمای بزرگوار بر بحث حقوق مردم و لزوم صیانت از آرای مردم تاکید داشته باشند و ضرورت این مساله را متذکر شوند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    یک عضو شورای عالی بنیاد باران گفت: طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور می‌تواند خلاهای رسانه‌ای جبهه اصلاحات را پر کند.

    عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور، به ابتکار آقای الویری و دوستان در مجمع نمایندگان ادوار مجلس که از احزاب و گروه‌های مختلف جبهه اصلاحات شکل گرفته با هدف ساماندهی هواداران جبهه اصلاحات در شهرهای سراسر کشور مطرح شد و حرکت خوبی محسوب می‌شود.

    وی افزود: با توجه به محدودیت‌های رسانه‌ای که با آن مواجه هستیم، چنین ابتکاری می‌تواند برای تقویت ارتباط میان اصلاح‌طلبان در سراسر کشور مفید باشد.

    وی با بیان این‌که " طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور ارتباطی با این‌که کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان چه شخصی باشد، ندارد" اظهار کرد: امیدواریم آقای خاتمی هر چه زودتر برای حضور در انتخابات نظر مثبت بدهند؛ چراکه این اشتیاق ها و تقاضاهای همکاری و فعالیت در جبهه اصلاحات با توجه به احتمال حضور ایشان صورت می‌گیرد، در عین حال طرح هماهنگی نیروهای اصلاح‌طلب جهت ساماندهی نیروهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت‌های اعضای جبهه اصلاحات در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

    یک عضو شورای عالی بنیاد باران درباره انتشار اخباری مبنی بر اعلام کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در نهم دی ماه گفت: در خبرها مطرح شده است که آقای خاتمی در دیدار با دوستان هفته‌نامه چلچراغ، بحثی از ده ، دوازده روز آینده مطرح کرده‌اند، با توجه به این‌که این دیدار در عید غدیر صورت گرفته از این خبر استنباط می‌شود ایشان اول محرم تصمیم خود را اعلام می‌کنند، البته من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما چیزی را که یقین دارم این است که آقای خاتمی زمانی تصمیم نهایی را اعلام می‌کند که ابهامات خود را برطرف و پاسخ خود را دریافت کرده باشند.

    وی در عین حال پیرامون فعالیت جبهه اصلاحات در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات گفت: جبهه اصلاحات به دلیل آن‌که بنا دارد به عنوان یک تشکل فراگیر و پیرو خط امام با نامزد واحد در عرصه انتخابات حضور پیدا کند، فعالیت خود را آغاز کرده و حتی با برخی احزاب مانند مجمع روحانیون مبارز به همکاری تشکیلاتی پرداخته است و همه در انتظار تعیین نامزد واحد اصلاح‌طلبان هستیم.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    نماینده مجلس ششم گفت: من در کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری جدی هستم و بر آن تاکید دارم.
    به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم شعله سعدی در سی و سومین مجمع عمومی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، اظهار داشت:‌‏ اصلاح‌‏طلبان تاکنون با هر شرایطی وارد انتخابات شده‌‏اند و تنور انتخابات را داغ کرده‌‏اند و در یک اقدام ناعادلانه، هزینه و تقصیرها را بر گردن ارگان‌‏های دیگر انداختند.
    وی با بیان اینکه برای کاندیداتوری جدی است، تاکید کرد: چه اصراری است که کسی که امتحان خود را پس داده دوباره بیاید، اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است، نتیجه عملکرد هشت سال پیش است، چرا مردم باید محکوم به این باشند که یا خاتمی را با فرصت‌‏سوزی هایش قبول کنند یا احمدی نژاد را، آیا طرح سومی وجود ندارد؟
    شعله سعدی با تاکید بر اینکه دموکراسی و آزادی را رایگان نمی‌‏دهند، اضافه کرد: چه هزینه‌‏ای برای رسیدن به وضع مطلوب خواهید کرد، لااقل خودتان را باور داشته باشید.
    وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر احتمال کاندیداتوری میرحسین موسوی، تصریح کرد:‌‏میرحسین موسوی در 20 سال گذشته، غیر از این که گفت توقیف مطبوعات، تعطیلی فله‌‏ای بود، چه اقدام دیگری انجام داد؟
    وی افزود:‌ این بار حضور اصلاح‌‏طلبان در انتخابات باید مشروط باشد.
    به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در سی و سومین مجمع عمومی مجمع نمایندگان ادوار مجلس، اظهار داشت: خوشبختانه اجماع بر این است که اصلاح‌‏طلبان با تمام فراز و فرودها و با تمام توانی که دارند، شرایط فعلی را تغییر دهند و کشور را از وضعیت فعلی عبور دهند.
    وی با انتقاد شدید از عملکرد فراکسیون اقلیت مجلس هشتم یادآور شد: نمایندگان مجلس ششم از حق مردم دفاع کردند و بر این اعتقاد بودند که اگر ردصلاحیت هم شوند، اشکالی ندارد. ما انتظار نداریم اقلیت مجلس در سال اول اوضاع را متحول کند اما هنگامی که حق مردم را در آیین‌‏نامه سلب می‌‏کنند حداقل می‌‏توانستند آبستراکسیون کنند تا مجلس از حد نصاب بیفتد.
    نماینده مجلس ششم ادامه داد: اولین مصوبه مجلس هفتم ازدواج آسان جوانان بود اما در عوض دولت به اسم لایحه تحکیم خانواده، لایحه تزلزل خانواده را ارائه کرد تا ازدواج نسل اول و دوم مردان آسان شود و متاسفانه زنان نماینده هم از آن دفاع کردند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    نشست سالیانه اعضای منطقه تهران جبهه مشارکت ایران اسلامی  با حضور محسن میردامادی، عبدالله رمضان‌‏زاده، آذر منصوری، و تعداد دیگری از اعضای منطقه تهران در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار"ایلنا"،‌ در ابتدای این جلسه عبدالله رمضان‌‏زاده به عنوان رئیس منطقه تهران جبهه مشارکت اظهار داشت: به عنوان بخشی از حزب مشارکت نتوانسته‌‏ایم، انسجام لازم را در جهت عمل به اهداف تعیین شده ایجاد کنیم و امیدواریم با روند جدید و دوره‌‏های آموزشی گام‌‏های بهتری را برای منسجم‌‏ کردن منطقه تهران برداریم.
    وی با تاکید بر اینکه نظم تشکیلاتی در همه چیز ارجحیت دارد، گفت: باید علی‌‏رغم اختلاف دیدگاه به انسجام رفتاری برسیم.
    وی همچنین از کمبودهایی در کار تشکیلاتی خبر داد و افزود: هنوز تا آنجایی که حزب از ما انتظار دارد، فاصله زیادی داریم که برای پر کردن این فاصله باید یکایک اعضا تلاش کنند و تا سال آینده بتوانیم روند موفقی را به دبیرکل،‌‏ شورای مرکزی و دفتر سیاسی ارائه دهیم.
    در ادامه این مراسم دبیرکل جبهه مشارکت تصریح کرد: باید همه با هم گام‌‏های بلندتری را برای اهداف بلند کشور برداریم و با توجه به اینکه سی سال از انقلاب اسلامی می‌‏گذرد، باید امور و فعالیت‌‏هایی که در این سال‌‏ها انجام داده‌‏ایم را آسیب‌‏شناسی کنیم؛ زیرا این آسیب‌‏شناسی چراغ راه آینده خواهد بود و موجب خواهد شد کاستی‌‏های گذشته را تکرار نکنیم و یا کمتر مرتکب آنها می‌‏شویم.
    میردامادی خاطر نشان کرد:‌ هدف افرادی که در انقلاب 57 مانند مردم،‌‏ روحانیون و روشنفکران نقش داشتند،ایجاد نظام دموکراتیک و پاس‌‏داشتن آزادی‌‏های قانونی بود و نمی‌‏خواستند عیب‌‏های نظام قبلی تکرار شود، اما اکنون کسانی که در پیروزی انقلاب سهیم بودند، شاهد فاصله زیادی میان آنچه می‌‏خواستند و قرار بود باشد با آنچه که هست، هستند.
    دبیرکل جبهه مشارکت با طرح این سوال که چرا چنین چیزی رخ داد؟، خاطر نشان کرد: متاسفانه خواسته‌‏های کسانی که در زمان انقلاب با هم یکی بودند اکنون 180 درجه با یکدیگر تفاوت پیدا کرده‌‏ است. آن روز همه استقلال، آزادی، جمهوری مشابه سایر جمهوری‌‏ها و هم اسلامی بودن را می‌‏خواستند اما امروز این اتفاق آنگونه کا انتظار داشتند، رخ نداده است.
    وی با اشاره به خرداد 76 افزود:‌ در اصلاحات تجربه زیادی پیدا کردیم و شعار اصلاحات از طرف مردم پذیرفته شد، که نتیجه آن انتخاب خاتمی بود.
    میردامادی با اشاره به عدم انسجام فکری در جناح مقابل نیز سخن گفت و افزود: احمدی‌‏نژاد در روز اول شعار عدالت داد و مهم‌‏ترین بعد عدالت از نظر وی عدالت اقتصادی بود و بیشترین کلماتی که به کار برد، عدالت، فقرا و پر کردن فاصله طبقاتی بود.
    وی افزود: مردم دولت را صادقانه‌‏تر می‌‏خواستند اما آمار بانک مرکزی و نهادهای اقتصادی دولت نشان می‌‏دهد که فاصله دو دهک بالا با دو دهک پایین از چهار سال قبل بیشتر شده و فقرا، فقیرتر گشته‌‏اند.
    دبیرکل جبهه مشارکت با اشاره به 12 سال پس از دوم خرداد 76، گفت:‌ به آنچه که می‌‏خواستیم نرسیدیم. برداشتم این است که مهم‌‏ترین دلیل، نبود سازمان لازم برای رسیدن به اهداف تعالی بود. می‌‏توانستیم اهداف را به خوبی تعریف کنیم. اما راه رسیدن به آن اهداف دشوار است.
    وی یادآور شد: اگر در انتخابات آینده پدیده مشابه خرداد 76 رخ دهد و خاتمی یا فرد دیگری که معتقد به اصلاحات است بر سر کار آید، اما ساز و کاری برای اصلاحات نداشته باشیم، مجدداً پس از چهار تا هشت سال باید به آسیب‌‏شناسی بپردازیم که چرا به اهدافمان نرسیدیم.
    وی مهم‌‏ترین ابزار برای رسیدن به اهداف را داشتن سازمان خوب و قوی عنوان کرد و گفت: باید سیاست کلی و تاکتیک تعریف شود و گام به گام به هدف رسید. با حرکات توده‌‏وار و آزمون و خطا نمی‌‏توان به هدف دست یافت.
    میردامادی حزب مشارکت را یکی از موفق‌‏ترین احزاب کشور دانست که با وجود مشکلات زیاد توانست ده سال در عرصه سیاسی کشور حضور یابد.
    وی مهم‌‏ترین هدف را ایجاد دموکراسی در کشور عنوان کرد و افزود: با دموکراسی، اقتصاد، فرهنگ، مسائل اجتماعی، روابط سیاسی و سیاسی خارجی درست می‌‏شود. زیرا نظام دموکراتیک تابع تصمیم جمع نظرات کارشناسان است.
    میردامادی با تاکید بر لزوم فعالیت احزاب در کشور خاطر نشان کرد: باید حزب به قدری قوی و گسترش یابد که بتوان نتیجه انتخابات‌‏ها را از قبل پیش‌‏بینی کرد و عدم امکان پیش‌‏بینی آینده در نتیجه فرآیند توده‌‏وار و سازمان‌‏نیافته است.
    میردامادی با اعلام غیرقابل پیش‌‏بینی بودن نتایج انتخابات‌ها در ایران تصریح کرد: هیچ‌‏کس دوم خرداد 76 را پیش‌‏بینی نمی‌‏کرد و متصور نبود که پس از هشت سال احمدی‌‏نژاد رئیس جمهور می‌‏شود.
    میردامادی با تاکید بر تحمل نظرات مخالف در حزب گفت: هیچ‌‏کس حتی خود من در حزب صد درصد تصمیمات را قبول ندارد. اما باید آنها را پذیرفت زیرا کاری جمعی می‌‏کنیم.
    وی با انتقاد از افرادی که عضویت در احزاب را قبول ندارند، گفت: این موضوع خطر بزرگی است. اگر حزبی را قبول ندارند باید به حزبی که به نظرات آنها نزدیک‌‏تر است مراجعه کنند و یا حتی خودشان حزب تشکیل دهند. یک آفت که روشنفکران به آن مبتلا هستند این است که می‌‏خواهند حرف سیاسی بزنند اما عضو هیچ حزبی نشوند و همه چیز را نقد و تخطئه می‌‏کنند و دائماً در حال نق و غر زدن هستند.
    وی ادامه داد: حزبی نبودن نباید ارزش تلقی شود، اینکه کسانی که می‌‏خواهند کاندیدای مجلس، شورای شهر و ریاست‌‏جمهوری شوند اما عضو حزبی نباشند، ضدارزش است.
    میردامادی با بیان اینکه در یازدهمین کنگره حزب استراتژی خود را تصویب کردیم، اظهار داشت:‌‏ احزاب دیگر استراتژی مصوب نداشتند و مهم‌‏ترین بخش‌‏ این استراتژی پیگیری تقویت مردم‌‏ُسالاری در نظام است و اینکه اگر روزی دولت و مجلس در دست ما افتاد چگونه مردم‌‏سالاری را نهادینه کنیم و اگر دوم خرداد اتفاق افتاد پس از هشت سال چه کنیم که نتیجه انتخابات 84 تکرار نشود.
    وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کار حزبی در جامعه ضعیف است و باید کاری کنیم، افزود: تمام اقشار جامعه اعم از دانشجو،‌‏ مهندس، صنعت‌‏گر و غیره باید بپذیرند که اگر خواهان آینده‌‏ای روشن هستند، چاره‌‏ای جز فعالیت حزبی وجود ندارد.
    وی در عین‌‏حال یادآور شد: کار حزبی را با فعالیت داوطلبانه نمی‌‏توان انجام داد و حرفه‌‏ای نبودن فعالیت حزبی یک آفت است. داوطلبانه فعالیت کردن در حزب، فعالیتی غیرمطمئن است. بنابراین باید حزبی حرفه‌‏ای داشته باشیم.
    وی همچنین از نقاط دیگر ضعف حزب توجه به اقشار نخبه و روشن‌‏فکر خواند و گفت:‌‏ برای کارگران و سایر اقشار برنامه و شاخه نداشتن ضعف بزرگی است. زیرا بخش قابل توجهی از جامعه را کنار گذاشته‌‏ایم و برای این‌‏ها حرف یا سازمانی نداریم.
    وی از کمبود رسانه در جریان اصلاح‌‏طلب انتقاد کرد و گفت: تاکنون پنج روزنامه به نام‌‏های مشارکت، نوروز، یاس نو، وقایع اتفاقیه و اقبال داشتیم که توقیف شدند. باید راهکاری بیندیشیم تا از بستن روزنامه‌‏ها جلوگیری شود. در این راه داشتن رسانه‌‏ ماهواره‌‏ای است که آن هم مستلزم هزینه قابل توجهی است و تا به حال نتوانسته‌‏ایم آن را تامین کنیم.
    میردامادی در پایان بخشی از وظایف حزب را ماشین رای بودن اعضا دانست و گفت: اگر فردی پذیرفت که کار حزب انجام دهد یک بخش از وظایف او فراهم کردن رای است.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    برنامه گفتگو محور «30 امین انقلاب» شامل گفتگو با چهره‌های برجسته انقلاب از جمله رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از 22 دی تا 22 بهمن به مناسبت 30 سالگی انقلاب روی آنتن شبکه یک می‌رود. 
    به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ این برنامه با طراحی و کارگردانی حمید آخوندی و تهیه‌کنندگی آخوندی و رضا جلالی برای شبکه یک مراحل ضبط را سپری می‌کند تا به مدت 30 شب از این شبکه پخش شود.
    «30 امین انقلاب» با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، مشاور مقام معظم رهبری، محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی، عزتشاهی و... گفتگو کرده و هر یک از آنها خاطرات انقلابی خود را تعریف می‌‌کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • : حزب اراده ملت ایران | اعلام نظر یا هواداری [ نظر]

    <      1   2   3   4   5      

    لیست کل مطالب

    بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب در حمایت از کاندیداتوری میرحسین
    دفاع از نامزدی میرحسین موسوی در شبکه یک سیما!
    سادات انتخابات ریاست جمهوری با هم در انتخابات شرکت می کنند!؟
    زیرسوال بردن اهداف انقلاب باعث تضعیف ارزشها میشود
    ریشه امنیت، رضایت مردم است
    آغاز سازماندهی ستاد انتخاباتی خاتمی
    خاتمی ، کروبی و میرحسین در صحنه بمانند
    دبیرکل: بین اصولگرایان سنتی و حامیان دولت شکاف جدی وجود دارد
    حامیان خاتمی از میرحسین حمایت میکنند
    ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت خود را آغاز کرد
    میرحسین موسوی توان جلب آرای خاموش جامعه را دارد
    میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هم دیدار کردند
    روحانی: ممکن است به استبداد بازگردیم
    سید محمد خاتمی:ترجیح میدهم میرحسین بیاید
    تا دو هفته دیگر کاندیدای نهایی اصلاحطلبان مشخص میشود
    [همه عناوین(57)][عناوین آرشیوشده]